1) vytvořte si logo a jednotný styl

I když si to možná nemyslíte, tak i logo a barevná paleta se kterou budete s lidmi komunikovat je důležitá. Díky tomu si vás snáze zapamatují, budete pro nÄ› lépe Äitelná (každý váš příspÄ›vek ihned poznají) a tím pádem i důvÄ›ryhodná. Jakých bodů se držet?

  • Logo volte jednoduché, klidnÄ› až minimalistické. Složitá loga se Å¡patnÄ› pamatují a zákazník by ani nevÄ›dÄ›l, co tím chcete vyjádÅ™it. Vymýšlet sama si ho ale nemusíte. Na internetu najdete dostatek inspirace zdarma.
  • Totéž platí o písmu. MÄ›lo by být dobÅ™e Äitelné, aby ho budoucí zákazník nemusel luÅ¡tit a pÅ™eÄetl ho na první dobrou. Pozor si dejte zejména na písmo imitující psací písmo.
  • Na závÄ›r si vyzkouÅ¡ejte různé barevné palety. Váš projev a profil by mÄ›l být ucelený. Vyházejte jednak z vaÅ¡eho produktu, ale i z vaší osobnosti. Pokud jste spíše přírodní typ a nabízíte háÄkované deky, rozumÄ›t si budete s bílou, hnÄ›dou a béžovou.

kostka

2) správně oslovte potencionální zákazníky

To, že máte skvělý produkt vám přísun pravidelných objednávek nezajistí. Musíte správně cílit na své publikum. Produkt hezky nafoťte, platí staré známé, že fotka prodává a v textu zákazníkům sdělte:

  • S Äím jim váš produkt pomůže nebo jaký problém jim dokážete vyÅ™eÅ¡it.
  • ProÄ by zrovna váš výrobek mÄ›li vlastnit, jaké výhody jim z toho poplynou.
  • Dále v nich probuÄte emoce, radost a porozumÄ›ní. SamozÅ™ejmÄ› toto vÅ¡e vychází z toho jaká je vaÅ¡e cílová skupina.
  • BuÄte osobní a navažte s klienty kontakt. ProzraÄte jim i nÄ›co ze zákulisí výrobku.
  • PříspÄ›vky pÅ™idávejte pravidelnÄ› a snažte se odpovídat na vÅ¡echny komentáře a dotazy.
  • Vymyslete, Äím se odlišíte od konkurence a najdÄ›te nÄ›co jedineÄného, tak zvanou pÅ™idanou hodnotu.

žena

Držíme palce, aby vám podnikání šlo a pokud už se vám rozjelo, nezapomeňte také na pravidelné vzdělávání. Jen tak budete vždy o krok napřed před konkurencí. 

Profile Picture for